Lugn och ro.

2010-06-11 - 19:36:36

Min fredag kommer bli i det lugnaste laget, för det behöver jag, min kropp, mitt hjärta.
Bara koppla av, andas, och kanske sluta tänka så förbaskat mycket.

Skulle egentligen ha jobbat natt inatt och imorrn natt, men fick inte.
Och det hela har att göra med mitt blodtryck, som blivit högt och ännu högre,
och ett högt blodtryck är inte bra och ökar riskerna för blodpropp.
Dessutom är jag så pass ung, så det är inge bra.
Så att undvika stress osv kan vara ett smart drag, om man vill må bättre, och leva.

Men på måndag ska jag till läkare och göra en kontroll, utvärdering, så får vi se därefter.

Ja, jag är rädd, livrädd, och jag är glad över varje andetag jag får ta.
Är superglad över att fått se att det finns dom som bryr sig, och över alla omtänksamma tankar jag har fått.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin