Gäsp!

2010-06-24 - 09:30:57

Kl 06.45 var det uppstigning idag igen. Var tvungen att haka på M till jobbet för att sen köra bilen hem igen, för efter han jobbat till fyra blir det golftävling och gubbjäklarna är ju fula & kör med fickplunta, så Martin kan väl heller inte hålla sig, dessutom är det ju middag senare mot kvällen, då även jag ska åka dit, dock med skjuts eftersom vi förmodligen dricker alkoholhaltig dryck till maten. Jara jara..

Så atteh, här sitter jag och väntar på att klockan ska gå.
Har tillomed hunnit kört en 25 minutare i solariet, och ja jag vet att det ska bli toppen väder idag, men vem har sagt att man inte kan köra fejk sol + riktig sol? Kanske inte hälsosamt, men vad är det nu för tiden.

Tänkte även ta mig en tripp, igen, i stan eller Valbo.. för tja, lönen klinga ju in på kontot idag igen, och jag är i behov av lite ringar, smink & en eller två bh:ar. Men vi får se.
Köpte i veckan en klänning/tunika, (den är för kort för att kallas klänning), som är med märket Passport och kostar igentligen 895:-, ja jag säger då de. Fast jag fick den ju för hälften. Hur som haver, är den riktigt läcker och lite annorlunda. Har faktiskt en pic påren!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin