Full rulle x 2.

2010-07-01 - 00:16:23
Känns som man dängt både hit & dit i 2 dagar nu, för att fixa inför morgondagen, eller ja, klockan är nu efter tolvslaget, midnatt, så.. HAPPY B-DAY ME, MYSELF & I!
Och allt för att man tänkt ha lite torsdagsdäng med massa härliga people.. people som en efter en, tillomed tills ikväll sagt ifrån, både pga jobb, festivaler, resor.. och för att man inte vill komma?
Ja, så känns det just nu... bittert.

Men det ska fan bli bra ändå, tror jag. Åtminstonde är det vad min älskade M lovar.
Och honom litar jag på till fullo.

However, fixar med musiken till imorgon, och allt. Ska ju vara lite M.J tema över det hela, som sagt.
Ska bli riktigt funny.

Men så atteh, nu ska jag fortsätta finula här, sen är det natti, och för sista gången natti som 20 åring.
Tänk va tiden går fort..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin