Dancing in the moonlight.

2010-06-05 - 00:08:23
Om cirkus timmen ska jag börja pallra mig mot ännu en natt på donken.
Är igentligen skit trött och skulle ge min högra arm för att få gå och lägga mig.. eller mjaa, kanske inte riktigt då.
Tröttheten beror väl mestadels på att vi var ut igår, och att vi sen skulle kliva upp tidigt imorse för att så småningom ta oss till Tierp för att kika Martins kusins student. Och jag måste bara säga.. tjaskigare student har jag aldrig sett! Och vi sa de att det är ju på gränsen att Tierp borde få ha ett gymnasium.
Jag menar, det var mer som högstadiet osv, nåt jippo med musik innan studenterna kom ut, och varje klass kom ut till en egen vald liten truddilutt. Mjaa, Gävle är ju såklart större och därav blir det ju på ett helt annat sätt.
Men de är säkert nöjda där borta ändå, huvudsaken med hela skiten är ju att man är fri från skolan.
Däremot börjar ju livet på riktigt, och att vakna upp imorgon och inse det är nog värst.

Whatever.
Imorgon är jag däremot ledig, så jag antar att det nalkas lite uteliv då också.
Om vi ska åka på "Karlholmsdagarna" eller vara kvar i stan har vi inte bestämt än. Time will tell.
Dock ska jag ta det halv lugnt ändå, känner inget sug och dessutom börjas det på CM MODE på måndag morgon, och jag kan känna nervositeten krypa på.

Nu ska jag kika klart på Castaway sen är det jobb jobb.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin