v 17 månader v

2010-01-10 - 22:29:56

I totally forgot!
Näe, det gjorde jag inte alls det :) har ju jobbat natt med stängning både fre+lör, så har sovit bort dagen både igår och idag. Igår var jag helt enkelt helt döööd efter att ha hamnat lite för sent/tidigt i säng.. klockan vart 8 på morron innan jag dunka skallen i kudden. Så är det.

Men ja, bättre sent än aldrig, så jag plitar ner ett inlägg tillägnat mig & min kärlek, Martin.
Tänk älskling, om bara 1 månad har vi varit tillsammans i 1 ½ år! Herregud, va tiden rinner iväg snabbt.



Still sooo in love !

Jag älskar Dig såå älskling..
och nedanför är ett vackert stycke att lyssna till... och vilket annat kärlekspar är det som syns till i videon?
Är det möjligen... ja, vilka kan det vara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin