Som sagt.

2010-01-15 - 15:53:52
Personalfest igår.. den var GRYM! Och det vart grymt med dricka.. kanske lite för grymt.
Men nu är klockan snart fyra, och jag har en ledig helg, som sagt.
Har nyligen duschat av gårdagen och sattit på grunden för pågående dag. Ska väl förmodligen strax dra ner mot stan för inhandling av.. mjaa, vi märker :) Jag antar att det kan bli klackarna i taket idag igen.
Aldrig fel.. speciellt inte när man för en gångsskull är ledig en fredag, då alla andra, eller de flesta är ledig.

Nej, nu ska jag klä mig!
Later.

Postat av: - Desirée, shoppingbegär & inredningstankar!

De är ifrån brandos, have2have & din sko ;D Skrev det först men såg så kladdigt ut att jag tog bort det :D



Några du är sugen på eller ? ;)

2010-01-17 - 17:17:46
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin