En dagens, 3/1.

2010-01-04 - 02:20:16

Dagens frukost: Rostat fullkornsbröd med ost & gurka.
Dagens kläder: Tjockiskläder & då menar jag a lot of varma kläder så man ser ut som en michelin-gubbe.
Dagens humör: Alert, fram tills p-boten, då vart jag lack!
Dagens tanke: "Vad är klockan nudå?"
Dagens frisyr: Skitigt jävla utgångshår!
Dagens doft: Kate Moss, Velvet Hour
Dagens glädjeämne: Lillebrors cup på Testebovallen.
Dagens irritationsmoment: P-boten, helt klart! Jag kan ju ta och förklara hur det gick till. Som sagt, lillebror hade cup, och emellan hans matcher var det andra matcher, jag & Martin åkte då och handla lite & sedan hem. Utanför oss är det en stoor parkering och vi äger en av platserna. Men ibland ställer vi bilen nedanför vid trappen när vi bara ska upp till oss en snabbis, som idag. Vi var uppe i ungefär 40-50 minuter, och drar sen ner för att åka iväg på match igen. Då när jag precis ska till att brumma iväg och sätta igång vindrutetorkarna, så ser jag en jävla lapp! Fan, det är ju förbjudet att parkera där. Riktigt jädrans irriterande när man har sin egen p-ruta ca 50 m :(
Dagens dummaste:
Dagens känsla: Kall & frusen.. och stolt över lillebror!
Dagens väder: Skönt, för en gångsskull. Lagomt kallt... men sommar, ge mig!
Dagens vill ha: Cashen e ju king liksom.
Dagens smink: Vardagligt.
Dagens händelse: P-bots-nisse.
Dagens låt: Har nog inte hört på någon musik över huvetaget idag.
Dagens planer: Kika lillebrors matcher på cupen.
Dagens saknad: Mjahaa, vad kan det vara?
Dagens sjuka: Nä, nu e jag väl frisk? Eller? annars vet jag inte.
Dagens drog: Smörgåsgurka.
Dagens roligaste: Mjaaa, det är väl att jag fick lära mig köket på donken yesterday. Very fun!
Dagens favorit: LILLEBRUUUUR!
Dagens köp: Chilinötter bl.a
Dagens godis: Ovan.
Dagens ord: "Heja Brynäs!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin