En dagens, 25/1.

2010-01-26 - 00:27:23
Dagens vill ha: Sommar
Dagens klädsel: Leggings, min M.J tisha & svart kofta från H&M
Dagens smink: Vardagsvanligt
Dagens frisyr: Booooring platt med flätad lugg
Dagens händelse: Lilleprollen kom hit & lekte med mig... eller tvspelet
Dagens låt: Mjaa ingen alls idag faktiskt
Dagens planer: Plocka upp lillfisen efter plugget & därefter dra iväg för shopping till kylskåpet mm.
Dagens saknad: Fan, tänker mycket på morfar nu för tiden... och ja, saknar honom enormt!
Dagens dummaste: Spegelbilden kändes fan inte alls snäll idag.. blek & jävlig.
Dagens sjuka: Not a clue på den
Dagens drog: Har varit jäkligt sugen på frukt!
Dagens roligaste: Aahhh min lillefis!
Dagens favorit: Ah lillpruppen på den med.. han är så poetisk, han sa till mig idag att jag är en gåva.. för vem då frågade jag? För mig, sa han. Världens gulligaste<3
Dagens köp: Massor.
Dagens godis: Dumle-chokladkaka. Riktigt god!
Dagens humör: Ett sånt där när man bara avskyr sig själv och allt som har med en att göra.. bläää.
Dagens ord: ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin