Dubbidupp.

2010-01-25 - 01:30:01
Wzzup.
Här hänger det & dinglar iaf. Riktig slö position i soffan..
och det hare varit sen kl 15 då jag vaknade upp från min skönhetssömn.
Och nu är det slut på denna vecka, och klockan är ca 01.20 vilket innebär att det klingat in cash på kontot.. äntligen! Det har verkligen ekat i plånboken. Men nuså.. nu ska vi kunna köpa oss lite uppfyllnad till kylen mm.

Dessutom känns det som om det är en fullspäckad vecka som väntar:
Imorgon blir det heldag med bästa grabbarna på jorden, lillebror och Martin. Tisdag är det jobb, onsdag likaså. Torsdag fyller Martins mamma 51 så då blir det kalas. Fredag ser oplanerad ut än sålänge, förutom att jag ska toppa till Martins kaluffs. Men sen så är det ju fredag dessutom så vem vet hur det kan sluta. Dock så börjar jag 12 på lördagen, slutar 16 och därefter blir det hem fort för att fixa till sig för att sedan glida in på Bishop arms till en 18 för att käka middag och umgås tillsammans med Martin & hans föräldrar, Martin fyller 22 år så efter det så blir det antagligen något, i don't know what yet, men det återstår att se. Han ska väl bjuda över lite grabbkompisar. På söndagen har jag tagit ledigt för att kunna va med heeela lördagen, så det ska bli riktigt trevens! I am looking forward to it... Och ja, söndagen är ledig men jag tänker enbart finnas i min älsklings armar heeela dagen... och natten.

Sådärja.
Nu är det natti strax.
Postat av: Emma

HAHA, hell no ;D Jag ska ju aldrig ha barn. Måste ju erkänna att det ser ut som att magen är rund på den sista bilden ;D Illa!

2010-01-25 - 23:59:33
URL: http://emmafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin