Blobfish.

2010-01-27 - 22:07:25

Hej allihuuuwpa!
Nu sitter jag här, onsdagkväll, alldeles utslagen i soffan.
Pillar på datan, såklart, och har mig. Kikade nyss på hemmafruar new jersey jara jara nånting på 5an.
Galet kul.. alla deras karlar är skitfula & då menar jag verkligen det. Dock har dom väl en aning tät plånka!
Fint de.. mjaaaru, det var ju som sagt löning i måndas, och vi har hunnit beta av må,ti,ons typ.
Så imorgon blire solning igen, stan och som jag ska shoppa loss på både det ena & det andra! Skulle då även vilja få med mig ett par höga ankelboots eller liknande, vintern verkar vägra ge sig av så pumps & liknande går ju inte än.. det är väl knappt så att det går med hög klack överhuvetaget. Blabla va jag babblar.
Martins mamma fyller också år imorrn så vi ska dit på kalas & kinakäk, mums!
Därefter kan det bli singstar, Buzz, och utgång.

Mjahaaaaru..



Dagens jag:


Eller inte.. detta är faktiskt en fisk.
Jo, det är sant!



Puss på errrr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin