Ett uttråkat litet E.

2010-02-23 - 23:19:01

Har du på dig idag? Haft illaluktande-flott jobbarkläder på mig, nu myspys som är en tjocktröja & mjukisar, ihopkurat under ett täcke
Har du kramat någon det senaste dygnet? Min Martin
Har du pussat någon det senaste dygnet? Alldeles nyss, herren ovan & då menar jag fan inte Gud
Har du för frisyr? Flätad lugg & hästsvans/bulle
Har du husdjur? En katt hemma hos mor & far, min ingen här. Dock är vi så sugna på en vovve!
Har du pallat äpplen? Haha, jaa vem har inte det i sina yngre dar. Åh de ljuva sommarkvällarna.. och sura äpplena, haha!
Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Man ska ju inte behöva ångra sig men jag antar att nästan varje människa gör misstag.
Har du ätit senast? Potatis, köttbullar & gräddsås
När vaknade du i morse? Martin mördar mig nog om jag skriver imorse.. mjaa, vi vakna vid 13-tiden på em.
När skrattade du senast? För inte längesen alls när jag & Martin diskutera något, och jag kunde bara inte låta bli att smila när jag tittade på honom, ja för åååh jag är så kär! och det är så svårt att vara sur på honom.
När var du på fest senast? Längesen man var på "fest", nu förtiden är det bara förfester, och det sker ju varje helg.
När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Ja säg det, jag vette fan
När fick du ditt senaste sms? För ett tag sedan från mcdonken
När är du född? 1989
När tog du studenten? Fredag den 13e juni 2008, bland de bästa dagarna i mitt liv!
Vem kramade du senast? Gofisen brevid
Vem pratade du med i telefon senast? "I got it from my"... mama
Vem skulle du vilja se ut som? Oj, finns nog ingen på rak arm. Någon blandning mellan Angelina Jolie, Gwen Stefani, Lindsay Lohan, Beyonce, Jennifer Aniston, Kate Winslet. Mjaaaa, jag säger Gwen för hon är ju ruskigt vacker!
Vem fick du present av senast? Mamma, hon brukar ge lite saker då & då
Vem gjorde dig arg senast? Mjaa, säg det, Martin kanske eftersom jag bor med honom, man kommer ju inte alltid överens. Dessutom blir jag sur när det ser ut som en svinstia när man kommer hem. Haha, nerå.
Vem sjunger det du lyssnar på nu? Sånaren i Seether, vet faktiskt icke vad han heter. Orka kika upp det.
Vem bor du tillsammans med? Min kärlek Martin & dammråttorna. Haha!
Vem vill du kyssa nu? Jared Leto... mihihihihi.
Vem spelade du tv-spel med senast? Dom flesta frågor har ett "Martin"-svar va?
Vad väljer du, glass eller godis? Karameller.. dock beror det på om det är en varm sommardag
Vad väljer du, morgon eller kväll? Kvääääll
Vad väljer du, julafton eller födelsedag? B-day
Vad väljer du, katt eller hund? Hund
Vad väljer du, hallon eller blåbär? Måste jag välja, så hallon
Vad väljer du, sova eller sex? Det är fan illa om man väljer sova före sex! haha.. nu menar jag ju inte att det behöver vara så bara för det ;P
Vad väljer du, sola eller bada? Det är väl så mycket skönare att bada, men snyggt att sola till sig en bränna even
Kan du laga mat? fiftyfifty
Kan du göra volter? Vem, va?
Kan du köra bil? Ohja, och jag anser mig själv vara bäst på det.
Kan du ditt eget mobilnummer? Hihi, haft samma nummer sen "fjortis"-eran, så det borde jag kunna
Kan du säga hur många du har på msn? Ja, det kan jag. Lyssna nurå..
Kan du säga vad klockan är? Det kan jag också. En manick som säger tick tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin