Friday I'm in love.

2010-02-19 - 13:28:08
Hej alla glada.
Sitter just nu i min rosa dundermysiga morgonrock med en turban på skallen.
Tog ett "morgonbad" som jag iaf kallar det, efter gårdagens bravader.
Yesbox, var ut på Slicken som alla andra torsdagar, typ. Jag undrar när den trenden ska upphöra.
Men är man en partysessa så är man.

På tal om sessa så hittade jag en jäkligt rolig bild jag måste visa:
 (bilden är klickbar)


Hihi, party like a rockstar liksom.

Och på tal om party så är det ju faktiskt fredag idag, och jag är ledig. Så ledig, vilket är så jäkla skööönt.
& ikväll är det hockey för hela slanten (antar jag) för kl.21.00 möter sverige-vitryssland. Japp, där är dom bleka &.... bleka. Fniss.

Nu ska big mama käka en mackis.

Postat av: Victoria

Jaa den var jätte, jätte bra :) See it ;)

2010-02-22 - 13:00:01
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin