En lista.

2010-02-17 - 00:51:22
Hur bor du: i en perfekt 2a på 66 kvm.
Brukar du komma i tid: till jobbbet ja, brukar vara där ca 20 min innan jag börjar oftast.
Hur lång är du: 161 cm.
Kan du laga mat: Jag är väl ingen mästerkock, men helt okej för det
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar litet på McDonken, men funderar på plugglivet inom en snar framtid om jag inte haffar ett annat jobb
Vad har du på dig just nu: Mjukisklädsel
Har du någon fobi: Ja, för grodor. Hatar dom!
Hade du en bra kväll igår: Nä, var smått på dåligt humör, vettefan va som skett den senaste tiden
Vilket är ditt senaste inköp: en solariestund
Din favoritdryck på morgonen: Äppel eller apelsinjuice eller O'boy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min lön?
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes I have
Vad hade du sönder senast: Ett vinglas
Vem snackade du med senast: Martin antagligen
Varm favoritdricka: Te eller O'boy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Iskallt vatten med is i
Alkoholhaltig favoritdricka: Strawberry-vinet jag brukar köpa eller den där jordgubbscidern som finns på närmaste system i Valbo, gah
När gjorde du senast något riktigt dumt: Mja, kan väl ha varit någon surig dag här för ett tag sedan då jag kasta allting åt h*lvete som låg i närheten, annars vette tusan
Saknar du någon just nu: Min morfar
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Just nu är ju tydligen väldigt lättretlig, men i vanliga fall så är det kanske tjat, störiga människor, gap & skrik
Någon jag stör mig på: Ingen speciell för tillfället men om jag formulerar om frågan till något så skulle jag säga folks sätt att bete sig när de dricker, att det är som svart & vitt, jävla schizofreni. En del kan inte dricka, eller ska inte dricka om man blir balla allan när man dricker men är äckligt fånig som nykter. OCH EN SAK TILL som jag stör mig på är att alla här i gävle, iaf de flesta verkar TRO att man e polare med allt å alla på fyllan! Liksom hejja å tro att man känner varann bla bla bla, å så ba tex kläcka ur sig "haru en cigg att bjuda på?" eller liknande.. VAFAN liksom "KÄNNER JAG DIG!?"... jaja, do u get what I mean?
Intressen: Musik, äääälskar musik & kan ju allt om all musik. Yeeah
Senaste person du kramade: Min babe
Senaste person du ringde: öhm, måste varit hem eller Martin, inte så mycket för att ringa & snacka i tele vetu
Senaste person som ringde dig: The family
Vad drack du senast: En treo, sprrrrängande huvudvärk!
Vill du ha barn: Ohja! massor

Längtar du till din nästa födelsedag: äe fan nu går det bara utför
Har rakat dina ben någon gång: Självklart, tycker det är snuskigt med hår på benen hos damer
Är du sugen på något nu: njae inte direkt, men ett kokt ägg skulle smaka gott!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: -10? Dricker 1 kopp per halvår kanske
Använder du hudkräm: Massor, älskar Dove's med Aloe Vera, super fräsch!
Attraheras du av män med skägg: Inte skägg skägg, men det ska va lite smått stubbigt, manligt lixååm
Micro-pop eller poppa själv: Det kvittar väl
Brukar du baka: Väldigt sällan nu för tiden, gjorde ofta det när jag bodde hemma, men har nog inte bakat 1 enda gång sen vi flyttade hit, och snart har vi bott här i 1 år
Röstade du i det senaste valet: Nope, men i år blir det andra bullar
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jag antar att jag borde vara det
Vilken låt lyssnade du senast på: Chris Brown - For Ur love
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, min älskling, och vår säng heter det
Vad tycker du är äckligt: Mycket, bla falska människor
Har du pengar på mobilen: Jajjemen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin