Alla <3's dag.

2010-02-15 - 00:55:30

Sjukt knepig valentines day i år måste jag säga.
Det började med att man vakna vid tvåslaget på e.m pga att man jobbat natt, dessutom vaknar jag med ett sjukt dåligt humör. Och början av dagen blir bajsbläskitig alltså. Men sen ringer min syster & jag känner igentligen inte alls för att svara, men gör det, och får då höra en panikslagen tonåring försöka förklara nånting i form av att pappa var påväg mot akuten. För att göra det stora hela kort, så har vi tillbringat hela kvällen på akuten, från ca 17.30 till 23.00. Flängt hit & dit och jag vet inte vad. Och ja, det var en hälsena som gett upp för honom, den hade smällt rakt av på fotbollsträningen (han är tränare). Aj, aj.
Vi körde hem allesammans till bomhus, käkade en burgare och sen drog jag & mitt hjärta hem hit.
Pappa blev gipsad och kommer bli opererad i veckan. Gash. Lite små funny faktiskt.
Jaaaaaaaja.

Jag e trött nu, oså ska jag gosa till det med min sockertopp som jag älskar så mycket även fast jag blir på dåligt humör och fräser mot honom/dig (om du läser det här hun').


Du är bäst bäst bäst! And I love you!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin