T to the rött.

2010-12-05 - 16:24:32
Ja, som jag är. Helt slut. Slut. Kaputt. Finito. Du hajjar.
Och det är speciellt i kroppen.. Från noll till träning var dag, plus Alborgen igår som för övrigt var skiiitkul! Dock gav det väl nåt blåmärke här och där, men det skiter man väl i. Jaa, åter till min utmattning.. så var det match idag igen för grabbarna, denna gång i b-hallen vid läkerolen, ja så vi tänkte att vi tar å knallar dit. Vi går i en igensnöad stig, som sedan tydligen var helt onödigt gjort då vi gått fel, och får börja om vars vi starta ifrån. Hem fick vi skjuts vilket var behövligt, annars hade jag släpat huvet i marken.

Soo, thats my weekend!
Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min tjusiga babe♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin