Snart är det här, tvåtusenelva.

2010-12-01 - 15:23:55
Idag är det 1 December och år 2011 börjar närma sig med stormsteg!
Blir rädd av själva tanken på hur fort detta år har gått.
Jag finular även på hur jag kommer summera mitt gångna år, bra eller dåligt?
Det återstår att se, men nog är det mycket som skett. Så är det väl de flesta år.
Men ja, det kommer senare..

Att det snart är lucia, lillebrors födelsedag, julafton och nyår känns ju helt jäkla ofattbart! Och även fast det ligger massvis med snön på backen så har jag svårt att acceptera att det är vinter, känns som det nyss var sommar?

Och från det andra till det artonde (jag byter helt ämne alltså) så är det ju Mr. Linnros imorrn på Slicken, och jag hade givetvis tänkt gå men börjar bli lite tvekis. Varför? Jo för att cirkus månaden sen var det Petter som gästade Slick. och på evenemanget på fb kunde man se att det var cirkus 400 pers som anmält att de skulle komma. Läs och häpna: Till imorgon är det nästan 900 pers, alltså mer än dubbelt som anmält sig, vilket är sinnessjukt! Kvällen då Petter spelade var det verkligen fullsmockat, man kom knappt fram, hörde inte mycket, såg inte mycket och blev bara less & förbannad och gick därifrån. Dessutom kostade Petter 100:- och Linnros 150:- och man är redan garanterad no vision. Så, mjaa. Jag vet inte om det är värt, dock vill jag se honom, absolut!
Det är ju en Snook-grabb vafaen! Och i februari kommer Snook-grabben nr 2 alltså Daniel Adams-Ray till Maxim, det känns ju som ett mer passande ställe faktiskt. JAJA TJATMOSTER!


Ta mig dit igen, tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin