Megasuck.

2010-12-12 - 20:45:49
Det går tungt nu.
Har varit förkyld och hängig mest hela veckan, bara blivit värre. Tur att det finns mirakelpiller som Voltaren T.
Och på det hela så har jag ju nå serious problem med magen.. fínns tydligen biverkningar med dessa tabletter jag äter, och det stämmer in på exakt hur jag har det. Men va kul det skulle vara om det är inflammation i tarmarna, kanske allvarligt om inte annat.. Hur som helst lever jag fortfarande.

Imorgon ska jag jobba heldag, efter att ha sagt ifrån onsda, torsda, freda, och lörda så klarar inte mitt samvete av ännu en dag till. Dock borde jag ju inte det.. hängig, hostig, snörvlig som jag är. Och tänkt om jag skulle få dessa magsmärtor ensam i butiken? Wouldn't be that fun.

Aja. Ett inlägg där jag väller ur mig lite av mina oroade tankar och dylikt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin