Kneg.

2010-12-15 - 20:47:47
Hello everyone!

Blir inte många knop gjorda någonstans förutom på jobbet, har jobbat heldag nu månda, tisda, idag och imorgon också. Så jäkla härligt, och så jäkla kuuul! Tycker det är helt underbart, jag trivs sååå bra! Dock trivs inte mina fötter lika bra, får galet ont i dom, och bättre blir det inte av att man trampar snett heller, känns i knäna.
Skulle vara dunderskönt med ett par foppisar, men det passar sig inte rikigt där.
Så atteh.. det är bara att stå ut.

Från det ena till det andra! Tänkte tipsa om en fantastiskt bra julskiva - E.M.D's!
Tror dom släppte den förra julen, men har aldrig lyssnat på den förrän nu.
Så lyssna på den! Dunder.

Jaaaahopp. När jag börja de här inlägget kändes det som om jag hade massor att skriva.. men nu kändes det slut på ord helt plötsligt.

Va äckligt glatt mitt inlägg vart. Hah.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin