Hurtig fredagsmorgon.

2010-12-03 - 12:53:24
Det vart ingen Linnros för mig igår. Mitt sällskap tyckte inte det var värt att få andnöd och att kanske kanske få sen en glimt av artisten för 150 pix. Det tyckte inte jag heller i slutändan.
Så vi hamnade en sväng på Interpool för lite pil. Skit trevligt! Helt okej kväll!

Min fredagsmorgon började med en specialarfrukost som jag kör på nu, därefter att jag diskat ton med smutsiga glas, och sedan putsat vårat snygga glasbord i köket med små söta tassar på. Buskatter!
Inte fräscht, I know, men skit gulligt när man hittar små tassavtryck på vissa ytor. Fniss.

Nu skall jag dammsuga, sen blir det ett pass på crosstrainern.
Hurtiga Emilutt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin