Bättre sent än aldrig.

2010-12-25 - 13:01:30

God jul! Och hoppas var och en av er hade lika underbart trevlig, mysig, och kärleksfull julafton som jag hade. Verkligen bästa hittills! Att få ha både min familj, min mormor och min Martin vid mig på denna glädjefulla dag är bara ett så underbart minne för livet. Älskar't!

Och presenterna var de bästa!
Två ringar, en ifrån Tyras kollektion och en från Guldfynd
Volymtång från Goldwell Voluwell, plattång från Sassoon
Parfympaket från Avril Lavigne
Pengar och presentkort
Stora koppar som jag så länge velat ha
Fräcka Marilyn Monroe glas
Rappa kalja och Ps3-spel
Myshalsduk från Gina Tricot
Pälsjacka från Vero Moda
.. och en bok med kärleksförklaringar från Martin, så fint att jag fick tårar♥

Sen fick jag mer men känner att jag inte riktigt har tid att sitta och skriva ner allt..
för idag är det juldagen och det ska vi fira med att åka till Möbeln i Tierp, som vi i sista sekund fick biljetter till, puh! Innan det ska vi till gamla goa vänner och förluva och ha det allmänt trevligt!
Hoppas bara man kommer hem med tåget inatt, har läst att en riktig snöorkan ska dra upp över uppland.
H to the ärligt.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin