Trötta blogg.se.

2010-08-30 - 15:45:08
Ja, inte har det blivit någon update med nån bildbomb, och det pga
att det inte går att ladda upp bilder för mig, hela skiten hänger sig typ.
Jättekonstigt! Men jag försöker envist ändå, får se när jag lyckas.

Igår var jag & M på grillbuffé hemma hos min family i bomhus, jätte gott och mysigt.
Dessutom är mormor, morbror + hans lilla familj här på besök, så idag har jag haft fullt upp med att
slänga sopor, dammsuga, skura, ta ner saker till källarn osv då vi sedan ska bjuppa på tacos hemma hos oss.
Myspysigt! Däremot var det inte skit skönt är jag tog undan väskor i sovrummet, och snubblade över en väska som jag inte såg, och föll rakt ner på höger knä, för det kändes som hela knäet kraasa i tusen bitar! Aooi. Men jag ringde till Martin och åmade mig lite och då kändes det bättre. Fniss.

Ja, nee, på återseende.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin