En lista, 8/4.

2010-04-08 - 01:10:00

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Mjaa, pömsig (trött)
Är det nåt du absolut inte äter: Gravad lax
Kläder just nu: Natt-tisha & underwear
Musik just nu: Tyst som i graven
Vad sa du senast: Nåt om programmen på teven
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: No idea
Sommarplaner: Åka upp till toppen av Sverige
Fisk eller badkruka: Både och
Hur många kuddar sover du med: Totalt är det nog 7-8 st kuddar i sängen, sen är 2 mina favoriter
Favoritväder: Solsken såklart.. däremot är det mysigt med regn mot fönsterbrädan när man ligger & kurar under täcket
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Gott sällskap, sololja, & en biljett hem
Spelar du nåt instrument: Piano
Morgon- eller nattmänniska: Nighty nighty
Sparare eller slösare: Slösa
Vem är viktigast för dig: Min familj
Bästa film: Ingen sådär direkt på rak arm.. men för nuet Avatar
Tror på liv på andra planeter: Nja, de är väl inte helt omöjligt?
Kommer du ihåg din första kärlek: I do
Älskar du henne/honom fortfarande: Det var i tonåren, första kärleken, och alltså i en helt annan tid & helt annat skede i tiden, och kärleken var på en annan nivå. Svaret är givetvis nej, jag är ju nu med min framtid & första riktiga kärlek, på riktigt, som jag älskar av hela mitt hjärta, och där kärleksnivån ligger uppe i 7e himlen.
Har du några homosexuella vänner: Ingen jag umgås med, tror jag, om det inte någon som vill komma ut ur garderoben, vaaaa? ;)
Tror du på mirakel: Mirakel & mirakel, jag tror på ödet.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Det tycker jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Eh va? Inte som ett misstag, men den kan sannerligen förgöra människan
Hur många barn har du, vill du ha: Inga hittills, men 2 skulle passa bra, en pojk, en flicka, möjligtvis 3
Bio eller promenad: Mjaaaaru det beror på vädret
Är du kittlig: Som jag är
Snarkar du? Nähäru
Stjärntecken? Kräftan
Rädd för insekter? Ingen fobi direkt
Äckligaste insekten: Spindlar & larver
Största svaghet: Blåögd, tror för gott om folk
Det här är jag bra på: Lyssna på andra och finnas där
Bästa bok? Dave Pelzers triologi
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga
Vad vill du jobba som? Med musik eller med design, hår & makeup
Chips, morötter eller godis? Sällan chips, 50/50 de andra
Pizza eller hamburgare? Olika
Skriver du dagbok? Gjorde
Har du någon flickvän/pojkvän? Världens bästa
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Been there done that
Var nånstans? Tatuering vänstra axeln, piercing tungan
Stökigt eller välstädat (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)? Clean as you go. Hej, mitt namn är Emilia, jag är pedant.
Gungar du på stolen? Äe
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, jag har sagt det nångång, men sen vettefan om jag skulle göra det när jag väl står där
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.. shame on me
Hur är din drömtjej/kille? Snäll, omtänksam, rar, romantisk
Hur många syskon har du? Dos, hermana y hermano
Vad är du mest rädd för? Döden
Är du rädd för blod? Njäe tror jag inte
Saltar du på maten? För mycket
Gillar du att sjunga? Sjunger jämt
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Polhemsskolan, varför? hmf, säg det
Anser du att du är stark? Halvklen va
Brukar du sola? Ohja, sol i sinne, brun inne
Vad gör du om du får hicka? Käkar 2 skedar lingonsylt. Kidding. Hickar såklart?
Röker du? Everyday, all the time
Snusar du? Nä fyfan
Snusläpp? Lejon?
Kaffe, te eller inget? Te, kaffe, eller inget. Mihi
Har du en besatthet? Av att andas, ja
Favoritgodis: Sura nappar

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin