Ska man skriva lite blogg kanske?

2010-04-27 - 21:59:09
Ja'a då.

Haft en supertrevlig eftermiddag med älsklingen på stan.
Shoppat lite småsaker såsom smink, smycken & en bh, och klämmer in att den kommer från TwilFit som har de bästa underkläderna du kan få tag på, till ett bra pris + i rätt storlek. Thank you TF.

Hade jobbat innan shoppingmyset, så känner mig rätt mör i fötter och ben.

Sitter nybadad i la sofa och bara myser i mitt cousiga nattlinne.
Tänkte strax skalla kudden för lite sömn, jobb imorgon igen dessutom ska det fara & flängas med skjuts åt pappa innan. Han är fortfarande handikappad med sin dumlefot. Och för den som inte vet eller minns så sa hans hälsena adjö för 2 månader sen.

Läste nyss för mig själv vad jag skrivit och brast i skratt.
Jag är så jävla rolig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin