Du säger gomorrn. Jag säger gonatt!

2009-09-27 - 07:10:06
Här sitter jag och klockan har passerat 7.00 på morron.
Har ju som sagt jobbat 20-05 på la donk, och ikväll (läs igår) var det kalabalik i bender på la donk!
Servetthållare blev snodda, lobbyskafferierna vart länsade/tömda.. blodigt slagsmål, för fulla gäster, spilld läsk överallt! Ja, det var katastrof helt enkelt. Och slut på saker även.. som muggar, bigmac-bröd, flurrymuggar, aaaah jag vet inte, jag är trött och kan inte tänka helt klart i detta nu. Hur som helst så överlevde jag detta blodbad på McDonald's ikväll. Och sitter alltså här nu.. det är ju faktiskt biljettsläpp på biofilmen This is it - som är en ihopklippt film med Michael Jacksons repetitionstimmar inför hans tänkta sista shower.
Dock verkar det vara knas då det inte alls går att boka några... än. Har kikat & läst forum som säger att de KANSKE släpps 7 på morron? Så jag sitter här.. och väntar in klockans timslag.

Tog ett bad för att fördriva tiden, och tog en smörjning utav BUS sedan.. har blivit riktigt dåligt besökande av ett solarium på senaste tiden. Inte haft tid & lust helt enkelt. Så ja, BUS vare.. vill känna mig fräsch inför morgondagen (läs idag, söndag) då det är PS (personalsöndag) på Bergrenska gården för oss som jobbar inom hotell, cafe & restaurang-branschen. Klockan 18 dyker förmodligen mina härliga arbetskamrater, dock inte alla härliga, men några åtminstonde, upp här hos mig & Martin för att förpimpla lite goda alkoholhalter. Fniss...

Nu måste jag kika biljetter. Sen ere gonatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin