Mycket är möjligt

2009-10-01 - 17:55:54
Här ligger jag och slöar. Vid datorn, i soffan, liggandes, såklart.
Men innan det så har jag faktiskt gjort en hel del.
Såsom, tvättat kläder, totalstädat hela toalettrummet, dammsugit, torkat dörrar, vädrat, varit till Ullis och klippt hennes löshår och gullat med goaste Ida... ehm. Vad har jag gjort mer?

Stekt korv! Ska käka tunnbrödsrulle... dödsgott! Moset var dock slut, så jag låg endast här och dunka lite musik i väntan på att min Martin skulle komma hem, med en påse mos.
Han kom hem alldeles nu... med moset.... och en systempåse.
Vad ska ske tonight?
Postat av: E

korv stekarn

2009-10-05 - 12:46:46
URL: http://lernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin