Uppe med tuppen

2009-11-25 - 10:33:26
Godmorgon gott folk.
Idag klev vi upp 06.55 pga tvättstuga. Verkligen en panik-jag-måste-tvätta-tid! Vi hade igentligen en normal tid i söndags, 16-19, men vi sket då i den och drog till fjärran, och vi var bara tvungna att tvätta! Skittvätt rann ju ur tvättkorgen! Men är huvet dumt så... är huvet dumt.

Nu ligger jag här på soffan, "färdigtvättat", och är trött.
Jag är ju inte den med tur, så jag har inte sådär skitlätt att somna om, när jag väl klivit upp.. och jag veeet, det är skitdygt när man har minimal blåsa tex och måste gå mitt i natten för att kissa. Jag kan lova att ibland är jag nog inte vaken och knappt medveten om att jag kliver upp och gör... vad jag gör. Jag är en såndär liten problemis av mig, tydligen. Martin däremot, han ligger och snarkar fint i sovrummet. Wiieee...

Och alltså... visst är det normal tid att kliva upp kanske, men vi somnade nog inte förrän 4 inatt.. så 3 timmar är inte mycket att leva på under en dag. Men jag kanske däremot kan hamna tidigt i säng ikväll då kanske...


ÄÄÄEEEEE men snacka om meningslöst inlägg. Jag är ba galet trött!
He'påre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin