Torsdagsklubba!

2009-11-26 - 18:35:15
Ikväll ska jag ut och ha kul!
Ni vet, det är ju torsdag.. ;)

Fniss, har suttit med paint & pillat. Det gav ett par garv..
här är resultatet + min outfit för kvällen!



Från topp till tå:
Svart kofta - Vero Moda
Grå halvlång t-shirt - H&M
Lackleggings - B.Young eller nåt sånt
Boots - Skopunkten

Och smycken..
Kom på att jag glömt lite..
Armband - H&M & Guldfynd
Olika ringar but I adore them alla - Guldfynd, Glitter, H&M

Och väskan..
köpte jag idag från Wear It, aaas snygg! Med massa nitar, mmm, me like!

öhm öhm. Hah.
Men nu måste jag sätta igång!
Trevlig kväll, helg!
Postat av: Cecilia

Snyggt ;) Jag var på väg ut men blev hemma, hehe / Cecilia från förra helgen =)

2009-11-26 - 21:20:49
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin