Skriva blogg?

2009-11-23 - 22:32:11

Jag har verkligen ingen motivation för tillfället..
Så idag blir det endast en liten kort resume av helgens bravader via bilder.



Torsdag:
Jag & Martin hade köpt det nya Band Hero. Det var även torsdag, som sagt.. så jag och den vanliga hedliga gamla ligan körde på torsdagsklubbande. Men innan det så lirade vi såklart på vårt nya spel, grymt spel, och vi funderar nu på att bilda band tillsammans.. på allvar, hihi. Då skulle de ju kunna se ut som nedan.




Fredag:
Efter många om och men och tillochmed ett akut besök på hälsocentralen för mig, 
bestämde vi oss tillslut för att åka med Jonas & Sanna till Karlholm.
Det var lika trevligt som vanligt! Dock mycket kallare än sist vi var där.. vilket var midsommar.





Lördag:
Jag & Martin var rätt slitna.. inte bakis oså, utan trötta, som bara DEN!
Men eftersom jag hade en heeeeelt ledig helg så passade vi på att göra saker..
Martin hade ett kärt återseende med en gammal vän, för att överdriva, hihi. Men det var trevligt!
Vi slutade upp på Slicken, såklart. Vi vart bjudna på Captain Morgan & Cola.. bläää. Grabbdricka..




Okej, det vart lite ord nedplitadet...
Tillsvidare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin