Uppe med tuppen.

2009-05-04 - 09:49:31
Nu har ju det blivit vardagsmat att kliva upp kring en 9-10 varje morgon..
Idag har M "sovmorgon" och börjar inte förrän 11 men slutar inte förrän 18 heller, dock har jag en massa film jag ska sitta & gott mig med tills dess. Har även lite biz' att fixa. Som att ringa ungdomsmottagningen för att boka en tid för att ta ut nya p-piller, en tid jag vanligtvis brukar kunna få på dessa drop-in dagar.. men det går fan inte längre!
Det kryllar ju av smått med klamydiabesvär, analklåda, kondombehov (or not då halva Gävle är gravid) osv! Jag undrar vad siffran kan ligga på som lägst i ålder... 9-10? Gash.

Jag vill passa på att göra reklam för Helosan-salvan.
Thank you Helosan för att du finns!
Vi köpte en sådan igår för att fixa min lilla spricka i fingret.. och believe me or not, det är redan halvbra!
Postat av: Victoria

Jag vet : ) I wanna do it again ;) Jo, jag har snackat med johanna och hon är också sugen och jag tvivlar inte en sekund på att tessen och emma också vill :) Men jag ska styra upp något, bara så svart att planera in så att alla kan..

2009-05-05 - 09:03:46
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin