Smile.

2009-05-06 - 10:38:35
Idag blir det telefonköp.
För mig.
Har gått med en gammal sony ericsson ett bra tag nu, som jag fått beg. av mamma & pappa som tidigare hade den.. men what to do när man skaffat en ny telefon som bara huxflux lägger av?
Jag har därefter inte orkat, haft råd osv att ta tag i det.
Men som sagt ska jag förmodligen hitta någon duglig jäköl.

Skall även in på Jysk en sväng, för att kika ut något vi ska få till ett rövarpris pga att ankomsten av soffan + köksmöblerna vart försenad. Bra va? Inte förseningen, utan att de ger oss ersättning för det.

En sladd från laptopen till tv'n/dvd'n och dess högtalare vore också rätt najs, så man kan få good sound till musiken från datorn och om man vill kika movies.

Detta är även M's enda lediga dag på 1 vecka, så det får tyvärr bli då man gör dessa saker man have to do liksom.
Dessutom ska han tydligen lira match ikväll.. booring. Så mycket ledighet vart det av det.


Postat av: Älvan

va söt du är!

2009-05-06 - 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin