Kamelballe.

2009-05-13 - 15:10:54
Oturen fortsätter slingra sig kring mig 
& nu verkar min externa på 500 GB ha kraschat.
Den går igång, surrar & har sig men lampan lyser inte och datorn verkar inte hitta den.. windows reagerar inte hursomhelst! Och det är verkligen skitpissigt då jag har massor lagrat på den, vilket är jävligt dumt för livslängden är ju verkligen inte dunderlång på elektronik, dock köpte jag ju den i höstas bara så den är knappt 1 år gammal. Wierdo.

Allvarligt, någon där ute som vet hur man skulle kunna rädda en del crap jag lagrat på den?
Crap som tex. filmer på mig, Amanda & Oscar när vi var yngre.. vilket vore tragiskt om det gick förlorat.

Jag är fan inte glad och detta är fan inte okej.

Ska inte datorn ta och packa ihop den med..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin