Unik rubrik.

2009-03-18 - 16:21:49
Hej hej onsdag...
som startade tidigt med ett besök på Arbetsförmedlingen, som handlade om en informationstimme om Jobbgarantin - nåt slags ting att vara med i om du varit arbetslös i 3 månader och är under 25 år. Yesbox, it sucks. Arbetsförmedlingen sucks.. deras jobb är ju inte att ge mig ett jobb utan att vara ett stöd för mig som är arbetslös. Japp, det var vad dom sa idag. Och tack & bock för det stödet, det skulle jag lika gärna kunna vara utan.. OM det inte vore för att man måste vara medlem där både för det ena & det andra, som tex a-kassan..

Jara, jara. Och ja, visst har jag mitt deltisjobb på Mcdonken, men det räcker inte, ofcårs..
Jag måste ändå gå på sån där skit. Skitsamma, nu vare gjort.. får se vart det leder.

Ikväll är det Grey's och det blir bara slapp här i sängen fram tills dess. Både M & jag känner oss lite dåsiga i huvudet.. kinda förkyld. Så nu sitter jag här och fördriver tiden vid datan och M ligger i lillsoffan & kikar skidor, (boooooring).

Och på tal om soffa så blev det soffgruppen från Jysk som vi åker och köper imorgon.
Schöönis schööönis soffis!



Gladis.
Postat av: Sandra

Det är bättre än ingenting, du får iag lite pengar varje månad om du inte skulle jobba något.. Det är inte alls dumt ? Eller har jag fel ?

2009-03-18 - 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin