Hej lödda.

2009-03-21 - 22:48:22
Idag är det en trött liten Emilia som slänger in ett trött inlägg.
Och rullar ni förbi denna tröttsamma text så kan ni få skåda dagens trötta fejs.
Ja, på bilden nedan är det alltså jag och min kompis Laban, och i detta dilemma är alltså inte Laban ett spöke utan en söt liten tumme a k a min tumme, fniss. Skåda även att vi påminner om varann med tungan ute i vädret. Är det inte sött så säg..


Jag & Tummis-Laban.


Och ja, för övrigt så är det så min lördag ser ut.
Mysbyxan, datorpill & laban ofcårs. Nope, ingen M.. han är ute & slirar med fotbollslaget.
Jag slirade ju däremot igår med Sanna, Poss & Malp. Vi kallade det för en tjejkväll. Och det är inte helt fel.. nej, det är trevligt. Visst visst.
Dock slutade jag & Sanna upp på en mindre smartare plats... i K-holmet.
Jag vet inte vad som for i oss (Sanna). Dyr blev den resan också! Hugaligen..
Tur att man är rik........ tss.

Så ja, idag är jag alltså smått sliten och bara häckar här med mina best friends..
och även min skönaste vän a k a sängen. Yepp & så tänker jag låta min lördag fortsätta vara medans andra roar sig ute med alkoholhaltiga drycker & dylikt.
Postat av: Sanna

Hahaha, jaa fyfan va jag ångrade mig när jag vaknade! :D Ojoj, men man lär sig ju faktiskt av sina misstag :p

2009-03-23 - 14:58:19
URL: http://saannab.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie Tornberg

Sööööta lilla Emuluttapluttis!!! Alltid så rar o go`! ...leker tummgubbar än, va`gulligt!!!/Mammis!

2009-04-06 - 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin