Fix me?

2009-03-24 - 15:58:58
Mardrömmar.
Jag drömmar ofta mardrömmar, och även inatt.
Eller nej, där ljög jag. Imorse var det, när jag somnat om efter att M åkt iväg vid 7.
Då drömde jag att han lämnade mig.. att han inte alls kände nånting för mig längre.. Och precis samma dröm drömmer jag ofta. Att jag blir sviken, att jag blir förådd.. Att M är med någon annan tjej mitt framför nyllet på mig.
Det är otäckt och självklart ingenting man vill ska ske. Inte har det skett i förhållandet mellan mig & M heller.. men jag undrar varför jag, ska inte säga jämt, men ofta drömmer så. Why?

M åkte som sagt iväg tidigt imorse, kring 7 snåret. Kring 9 skulle hans chef hämta upp honom hemma för att sedan åka tillsammans till Uppsala för att tillbringa dagen med att gå på en massa olika informations-block ang. golfen vars säsong snart sätts igång. M fick ju 100% i år & mer därtill, vad det nu skall betyda. Ja, han har lite större ansvar och jobbar lite längre därav var han tvungen att åka på sånt därn't krux. Vi ses igen ikväll.

För övrigt har jag insjuknat i någon härlig lungflunsa, inte vet jag, men ont i bröstet gör det och skrovlig i halsen är jag, låter som en skata har jag fått hört. Jag minns att det började likadant för ca. 1 år sen då jag åkte på nån slags lunginflammation och fick käka+dricka starka mediciner med morfin-baserad soppor i, vilket resulterade i att man blev härligt lullig, småfull sådär.

Wish me goodluck this time.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin