En dagens.

2009-03-26 - 21:27:52
Dagens låt: Beyonce Knowles - Halo
Dagens dusch: En snabb imorse, och strax en till
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens smink: Mascara
Dagens händelse: Mycket
Dagens planer: Var inga riktiga.. men de slutade med IKEA-shopping & en hel del annat
Dagens vill ha: Sommar och 1/5
Dagens saknad: Varje sekund utan min M är en saknad
Dagens drog: Luft
Dagens tråkigaste: Att jag kraschade 6 djuptallrikar + 1 liten glasskål som vi köpt på IKEA, när jag kom hem hit
Dagens finaste: Min Martin
Dagens måste: Ja, det vart ju en hel del tillslut.. & att vara nyttig!
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: En hel del på IKEA och lite food i food-butiken
Dagens mat: Frulle - En skivad banan + en bit knäcke utan smör + en morot + ett glas vatten. Middag - Sallad bestådende av skivad sallad, majs, skivad morot och en skivad korv + ett glas vatten på det. Yes, I am on a diet!
Dagens sjuka: Att jag är klumpig
Dagens kärlek: Min älskling
Dagens mående: Hungrig, trött, stressad, men annars så



Emilutt javisscht.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin