Dead and gone

2009-03-13 - 02:41:47
Den här låten är grym!
I like it bara even more när mr Timberlake är med på ett hörn.
Så känner ni inte igen den så är det ett måste att ta & lyssna till.
Just do it :)



För övrigt är klockan typ halv tre på natten.. Ja, det är kanske ganska självklart att jag alltså inte har min lilla M here beside me. Booooring is what it is... men som sagt så blir vi sambos 1:a maj :) Tyvärr ser det inte ut som om det blev tidigare, som det egentligen var tänkt. Apropå ordet e/i-gentligen så märker jag att jag skriver olika. Det var för ett tag sedan en som påpekade det här på bloggen att jag stavade fel när jag skrev med ett i - igentligen. Han/hon menade att det stavades - egentligen.. Jag vet inte, hur är det.... i/e-gentligen? :)


Postat av: Victoria

Haha :) JA visst är den bra ;) Jätte bra med mig :)själv då stumpan? KRAAM

2009-03-14 - 10:14:34
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin