Stupidy.

2009-06-16 - 12:37:44
I helgen jobbade jag ju saom sagt natt både fre+lör på McD, och folk är oftast väldigt fulla och väldigt pratglada kring dessa dar & tider. Och jag började just fundera över någon mening ett par tjejer stog och nämnde, och denna var
- "Jag ska ha så mycket mat jag kan få, plusmeny! Ja det kör vi på, jaa, för det får vi ju idag enligt vårt kontrakt!"
Ja, något liknande. Och jag tänkte.. är dom modeller? Äe, det såg inte så ut iaf. Men vad kan det vara då? Och det är det jag började fundera över.. och sen kom jag att tänka på hur friskt det verkar.. Vafan, ät som du mår bra. Och jag menar inte nu att man skall äta McD mat everyday, utan.. liksom, ha ett kontrakt på vad du stoppar i dig? Shit.

Själv sitter jag och mumsar på en riktigt delicious äggmacka!
Och jag skulle gott väl kunna skriva på ett kontrakt för endast äggmackor..!
Näe, förresten. Tänk va långtråkigt det skulle bli.. jag skulle ju hata äggmackor tillslut!
Och det får inte ske!
Dumma kontrakt..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin