Should I stay or should I go?

2009-06-02 - 20:23:16
Ja, ska man våga ge sig in på ett litet inlägg här nudå.
Kluddade faktiskt ner ett litet magert inlägg via ps3 men det funkade inte att publicera, sorry.

Ja. Here we go.
Har ingen aning om vart jag var, hur det var, när det var.. jara, jara... sist jag skrev.
Men jag vet en sak och det är att de var a long time ago. Typ 2 veckor.
Och det är pga att min dator kola vippen.. bara la av. Eller, skärmen dog och fläkten bara snurra.
Så det vart iväg till verksta'n nere i Växjö på service, där den kom tillbaka ifrån idag.
Gled iväg och hämta den och har sedan tillbringat hela dagen hemma hos mor & far, lillebror hade souré i skolan eller vad det hette. Dom sjöng, dansade, läste ur en bok högt.. übergylligt! Anyways...
Prövade såklart compjutan på dirren när vi kom hem dit.. och då går den inte igång? Fortfarande samma problem som innan jag skickade iväg den, ändå har dom bytt prylar på den. Skumt. Har startat om och pillat och haft mig & nu (peppar, peppar) verkar den funka som vanligt. Time will tell..

Förutom att datorn kraschat så har jag hunnit halvkrascha som människa & halft kliva ur den gropen.... fått halsfluss, blivit frisk... och.. ja, inte har jag blivit med barn heller. FNIIISS.
Postat av: Ellen

Äre nån som är sugen på en bebbe hör ja? är de planer på G ellr? ;)... min lilla Emilia börjar bli en stor tjej nu ju snyft

Men vadå.. är inte Ullis tillsammans med hennes kille som hon ska ha barn med?

2009-06-05 - 09:03:16
URL: http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin