Jo, hej du.

2009-07-19 - 10:55:38
Det där med att bygga om bloggen gick kanske inte skit bra. Eller, jag har inte haft tid till det heller skulle man kunna säga.. men nu så småningom, kommande vecka borde det ske någonting på den, I think.

Ja, som sagt, det har varit mycket denna vecka. Dock är jag dålig att hålla koll på vilken dag som det skedde vad på.
Men det har varit jobb, ja, det har det varit. Det har varit dansband i Hedesunda, a.k.a. Ön. Jag & Malpen tog oss en roadtrip ut i ingenstans och lyssnade till Lasse Stefan's verison av rap das armas, fniss. Den var cool! Ehm. Ja, sen så var det lite english-talking-night en kväll, hemma hos Malp med mig & M och Pernis och hennes australienska väninnan Shellie. Det var mys! Mycket trevligt. Ja, och en annan dag vart det visitation mycket sent hos en donken-medarbetare, där det var lite fler donken-medarbetare. Det var also müche trevligt, vi hamnade sedan på Slick men jag knallade hem så jag låg till sängs till en 2. Jag var trött, helt enkelt. Sen efter det har det varit jobb, och jobb.. och det har varit så att jag & M gått om varandra och knappt träffats denna vecka, vilket känns riktigt konstigt/jobbigt. Saknar honom!

Men om 1 månad sådär så ligger vi tillsammans på playan somewhere och steker & sippar på en god jäkla sex on the beach! Jaa, för just det, fixade pass gjorde vi båda i veckan, dock olika dagar då M kommer på när vi stått och väntat i cirkus 1 ½ timme för att det äntligen skulle vara min tur, att hans pass kanske hade gått ut, vilket det hade gjort, varpå han fick ställa sig där själv dan därpå för att fixa ett nytt åt honom själv. Jag jobbade, så det var inte så att jag var ego och inte ville sällskapa honom genom hans väntetid. Så att så är det. Och ja, innan jag slutar detta nedkluddade inlägg så ska jag säga att helgen (fredag, lördag) har varit lugn, vi avslutade den med att ta lillebror till Buddy's på käk (och jädrans va käk man får!), och en bowling, vilket var riktigt trevens! Så, fartfylld vecka.. Men ganska tom på min M.
Men den har varit helt ok, och jag är nöjd. Förutom att jag sover som en räka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin