Fan ta dig & den häst du red hit på

2009-01-15 - 23:16:55



Like I said, satt jag tidigare & peta ner ett inlägg till er förvåning, som sedan i sin egen vilja försvann, gone, väck!
Jaa, det är väl snarare mitt internet att tacka.. som det laggar och har sig så kan man icke ta nånting förgivet - hädanefter blir det alltid och jag menar alltid copy + paste. Trötta datorer.

Nu har jag lugnat ned mig en aning sen dess och sitter nu & lyssnar till ljuv music to my ears.. och jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter. Som arbetslös tös slutar oftast mina dagar kring 3-4... och ja tillomed på blanka morgon, hör & häpna -5-6, som inatt då det blev väääldans sent, sista gången jag & hjärtat kikade klockan var den 5.30.. och jag får ju sånt dåligt samvete för jag tycker inte det är bra, att vakna upp när andra slutar jobbet, det bidrar bara till någon slags klump i magen. I början var det fint, ingen fara liksom.. men nu har det gått för lång tid, eller så är det bara jag som är sjåpig.. OR NOT.

Kom hem idag från lugna gatan i Furuvik. Det är mysigt att bara få vara.. ligga i lä, fniss.
Vi gjorde ungefär lika mycket där som här - han pusslade & jag löste korsord och samtidigt småsnegla vi åt teven då och då.. ja, och som jag tidigare klämt så låter vi som ett par russin.. Men är det inte lika bra att förbereda sig? För en dag sitter man där.
Vänta nu, va skrev jag just...


Näe, nu får jag ge mig, jag tänker alldeles för mycket!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin