Out of time

2009-02-02 - 00:17:15
Tiden, veckan har bara svishat förbi och man hänger knappt med.
Idag är det veckans last day - söndag - och nu kan jag äntligen slå mig ner för att kladda ner ett litet blogginlägg.. och helt sjukt att man har nästan mer besökare deste mindre man skriver, är det inte sickt så säg.
Men hur som haver.. Ska dra en liten resumé av min upptagna vecka.


Måndag
Jag & Martin for hem till Furuvik för att tillbringa lite tid där då det stod en del på schemat hemma där.

Tisdag
På kvällen hade Martin träning & jag passade på att dra hem en sväng för att sen ta mig till solariet, där jag sedan blev hämtad av honom igen för att åka tillbaka till Furuvik.

Onsdag
Martin's mamma fyller 50 år, firandet av det sker med middag på Dragon Gate, riktigt mys!
Själva kalaset äger rum lördagen. Senare på kvällen kommer Martin's syster från Engelholm, för att stanna över helgen.

Torsdag
Martin har träning igen, och på torsdagar är den sent så vi brukar då sova på varsitt håll.
Jag drar hem, kör en solning på stan & springer lite present-ärdenden. Sedan väntar jag bara in fredagen.

Fredag
Martin fyller 21 år & Angelica fyller 20 år, jag + Martin's familj firar honom lite smått med käk på stan, någon present & mys, därefter drar jag ut till Angelica för att ses & fira henne med släkt + nära & kära. Kvällen blir rätt lugn, jag åker in till stan vid en tolv och möter upp Martin & Jonas på Interpool, efter någon runda biljard är det hemgång.

Lördag
Idag sker själva firandet av Martin mor, med förrätt, varmrätt & efterrätt samt en massa vin & gott, det blev även en hel del lekar & singstar - 50 is the shit denna kväll!
Denna kväll blev även ganska ansvarstagande & lugn, men mycket trevlig.

Och idag, söndag...
Det har inte varit många knop, men känner sig rätt sliten efter en "sånhär" vecka, många tankar & mycket/många att komma ihåg. Nu ska det bara bli skönt med en ny vecka med nya tag.
Dessutom är det ju, eller var för en 15 min sen 1a februari, and that means att det är bara 5 månader kvar till min 20 årsdag, och cirkus 3-4 månader (om man har tur) tills det är värme, bad & summertiiiime.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin