Intervju hit, intervju dit

2009-02-12 - 20:00:19
Tillbringat ett par dar hos älsklingen's family, kom hem tidigare idag.
Är helt slut, sovit som en kratta den senaste veckan.. fattar inte vad det är. Vaknar mitt i natten.. om och om igen. Ruskigt tröttsamt och när man inte får sova som en normal människa bör, så känner man sig rätt mör och där är jag nu.

Skrev feting inlägget, som i vanlig ordning försvann.

Men det handlade om att ja, jag var på intervju igår - McDonken. Japp! Jobb som jobb.
Är man i det skede jag är i, med tanken att flytta om någon månad så måste jag bara ha nåt, tillsvidare liksom.

(Vill påpeka att jag sitter och skriver detta nu för 3e gången och det börjar gå mig på nerverna.
Ja, det försvann igen.. jag orkade inte kopiera!)

Ja, intervju hit intervju dit, det antyder på att det ringde ännu en för att fråga om jag kunde ta mig ner till el stocholmo på något möjligt vis för en liten intervju, och detta då för att jag typ har sökt miljoner med jobb.. De e tamejfan kul & höra att man verkar intressant even! Jara jara.. Jobbet var försäljare i Telenorbutiken på Söder men som sagt behövde jag stå för en dit&hem resa för en intervju. Jag tacka nej med en klump i magen. Fan!

Ah, that's it. Försvinner det igen, så ger jag upp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin