Ett ½ år

2009-02-09 - 19:21:41
Iiih, idag har jag & my beloved one varit tillsammans i hela 6 månader, ett halvt år.
En milstolpe nådd.. och jag är fortfarande kär! ♥


Ooh you make me live
Whatever this world can give to me
It's you you're all I see
Ooo you make me live now honey
Ooo you make me live

Ooh you're the best friend that I ever had
I've been with you such a long time
You're my sunshine and I want you to know
That my feelings are true
I really love you
Oh you're my best friend
Postat av: Tess

Tack så mycket, men jag ska intte ropa hej än, men att bara få komma på intervju är stort för mig, så långt har jag aldrig kommit.

Grattis, ett halv år, roligt:)

2009-02-09 - 22:27:02
URL: http://tessenscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin