En very late dagens.

2009-12-29 - 02:54:44

Dagens frukost: Haha, julbordsrester.. Jansson's frestelse! Mjaami!
Dagens kläder: Morgonrock?
Dagens humör: Gnälligt. Sunkigt. Illa. Dåligt.
Dagens tanke: "Imorrn ska jag vara frisk!"
Dagens frisyr: Öhm, nytvättat rufs?
Dagens doft: Fråga korna.
Dagens glädjeämne: Antingen jansson's ljuva smak.. eller Martin's närhet/sällskap.
Dagens irritationsmoment: Var ska jag börja, med mina blåsor på tungan som gör sjukt ont varje gång du tuggar eller pratar eller dylikt ELLER den sjukt snoriga täppta näsan samt all irritation i nosen som gör att jag nyser var 3e sekund!
Dagens dummaste: Min mamma som glömde ringa upp mig & nanna mig till sömns..
Dagens känsla: Sjuk, och då menar jag alltså sjuk. Fattaru?
Dagens göromål: Däcka säng.
Dagens väder: I have no idea!
Dagens vill ha: Också en solresa att se fram emot!
Dagens smink: Hahahaha...
Dagens händelse: Jag reste mig upp ur sängen?
Dagens låt: Damien Rice - 9 crimes
Dagens planer: Var att tvätta, men tvättmedlet var slut. Wie :)
Dagens saknad: Sommar
Dagens sjuka: Jag?
Dagens drog: Snytpapper. Freeeeeescht!
Dagens roligaste: Simpsons.
Dagens favorit: I dunno
Dagens köp: Nuthin'
Dagens godis: Banana skids
Dagens ord: ååååh...

Postat av: vendela

fin blogg:D

2009-12-30 - 17:28:29
URL: http://housebunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin