En vän.

2009-12-16 - 22:41:03
Vet allvarligt talat inte om någon har brytt sig så mycket förut om jag blivit besviken, sur eller irriterad.
Men Emma är en riktig vän och jag uppskattar henne lika mycket som jag uppskattar sådant som står mig nära.. familjen. Emma, you're family to me! eller.. en riktigt fin vän.
En vän för livet.

Detta nedan är alltså skrivet av Emma i hennes blogg.


tvilling.

jag vet att du é irriterad på mig så jag tänkte skriva lite vad jag känner för dig, min vän.

-

jag hoppas att du tar det här positivt och inte som ett fjäskinlägg för då tar du det fel!
du och jag klickade nästan på en gång. och med nästan kan jag ta och meddela för andra som läser att hon tyckte jag var värsta bitchen första dagen på jobbet när jag krigade för och låta trevlig eftersom hon var ny. men det gick rätt så snabbt över.. tror jag.. :O kanske fortfarande e bitchig, vad vet jag ;D

jag é otroligt tacksam att ha dig som vän. även om du kanske inte märker det vissa dagar. jag skulle aldrig tänka tanken att backstabba dig för en kompis för du é min vän. du har ställt upp för mig otroligt mycket när jag har haft mina sämre dagar och e  glad att jag har så fina vänner. du e vacker på både ut&insidan. du e en person med stort hjärta och alla borde vara svartsjuka på mig som inte känner dig som jag gör.

det finaste du har sagt till mig som verkligen rörde mig va att jag e som en syster till dig. sånt får man inte höra varje dag så det ligger varmt om hjärtat.

i love u big'sis ♥


Emma ünt me..
Och jag veeeet att du kommer reagera "fyfan va fult, ta bort!"
men jag tycker du e sån tööötis! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin