En strålande Lucia

2009-12-13 - 15:39:15
Idag är det söndag & även den TrettondeDecember, aka Lucia.
Har inte varit på något lusse-firande just idag, utan sådant vistades i veckan, då källmur eller vad skolan heter, deras 9or fick stå för "firandet". Min syster var med och klädde sig som en urtjusig tomte, väldigt modern sådan då hon hade paljettleggings. Fniss. Dock var det nog det sämsta uppträdandet jag varit med om.. det lät falskt, och då menar jag inte att det brukar vara någon hög nivå annars, men det var många solo-framträdanden... och det lät katastrofalt dåligt! Dessutom verkade lärarna vara bakis eller slöa då dom inte kunde hålla pli på sina elever, "publiken". Men ja, förutom det var det väl... mysigt :)





För övrigt var det utgång både tor+fre, som vanligt skulle man kunna säga, typ.
Lördag (igår) jobbade jag natt... totalt tomt hade vi fram till en 2.15, och vi brukar ju kunna ha rush kring 1.45.
Menneeeh, nu är jag hemma och har det bra. Hade det bökigt inatt av en bråkig hals som gjorde ont, så har inte sovit riktigt riktigt liksåååm. Men nu sitter jag i myssoffan och har det mys. Måste bara knäppa kort på vårat vardagsrum så småningom för att visa hur jäkla cosy vi har det nu. Jag köpte tyg i veckan, rött & svart voule tyg (eller hur det stavas), och det vart sååå mysigt! Köpte även en svart mysmatta & röda kuddar från IKEA, så det blev scheeeeta bra!

Det var det.
Tillsvidare..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin