Come let me love you

2009-12-14 - 02:46:34

Klockan är mycket så jag ska försöka att inte sitta & plita ner en massa utan snarare hoppa i säng..
Idag har varit en riktig slappdag.. inte har det blivit mycket gjort. Men det är/var ju trots allt söndag, och ni vet ju hur söndagar brukar kunna vara? Jag har bara nördat rejält vid datan, Simsat i sisådär 5 timmar.. spelet är livsfarligt! Man tappar tidsuppfattningen totalt.. den verkligen rusar just då. Bra tidsfördriv doe..

Nej, jag skulle ju inte sitta & plita.
Därför säger jag go'natt med denna härliga filmsnutt..
Dom som varit på bio den senaste tiden vet att detta är en reklamfilm som visas under den långa 30 minuters reklamvisningen..
Låten heter Annie's Song & utförs av Sahara Hotnights sångaren Maria Andersson.
Makalöst bra!

Nej nu väntar sängen.. och Martin, som också fortfarande är uppe!
God night



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin