Picture of you

2009-08-10 - 17:41:50
De trogna läsare jag har som läser även om jag inte slänger in inlägg skit ofta, ja,
de borde veta att vi hade våran 1 årsdag yesterday.. Jag & Martin alltså.
Vi var även iväg och köpte oss en kamera inför resan, eftersom det är brist på det..
har tidigare använt oss av Martin's telefonkamera.

Så vi delade på en flaska rosé brut som jag fått i 20 årspresent av S & J,
därefter gick vi en sväng på Old Saints och sen blev det en pool på Inter. (Interpool, såklart). Fniss.
Innan allt detta så var vi en sväng hem till min mor & far och hämtade resväskan.. gash, det ska bli så fantastiskt underbart, dessutom verkar värmen här hemma börja svika lite smått, så atteeh, jag förstår om ni är avis!
Det ska bli grymt skönt att få steka fläsket even, är lika blek som ett lik.

Vi var aldrig ut och åt fint på restaurang, utan, det får vi göra i utlandet.
Däremot gjorde jag en lite av deluxe-middag, kalla det vad du vill men gott var det!
Kokade potatis som jag sedan stekte, till det stekte jag även ett par dennis-burgare som är apgoda!
Vid sidan av gjorde jag en omelett med hemodlad gräslök, skuren korv och ketchup + massa svartpeppar!

Det ni..



2 muppar med en kamera.. gash.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin