Jiiiwhu.

2009-08-12 - 11:47:24
Tänka sig.. att kunna säga... att

IMORGON NATT ÅKER VI !

Jag lovar att det känns bra.. har dock inte börjat packa än, vilket är ovanligt för att vara jag.. jag brukar vara klar med det 1 vecka innan och sedan börja ändra packningen i sista sekund, och oftast slutar det med för mycket packning.
Det misstaget ska jag inte göra om igen, för så var det sist jag var till Alanya.. kunde inte köpa med mig något hem för väskan var proppis. Däremot känner jag mer eller mindre att jag inte har någonting att packa med mig!? gash.
Det löser sig nog.

Så atteh, idag + imorgon blir det maaaassa förberedelser, hoppas bara jag inte glömmet bort någonting.
Sedan imorgon, kring 03-03.30 (natten mot fredagen alltså) börjar vi bila mot Västerås... myyyspys!
Och klockan 8.00 går vårat plan mot turkiet!

Gash, så fantastiskt härligt det ska bli!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin