Holiday, let's celebrate

2009-08-11 - 21:16:48
Hej hallå.

Yey, nu har jag äntligen semester.. känns ju oerhört fånigt att säga eftersom jag inte jobbar sådär skiiitmycket. Men jag har en massa fri tid tillsammans med min älskling som också har semester nu i hela 10 dagar, varav 7 tillbringas i turkey.. och när vi kommer hem vankas det Bergby krog har jag hört, och det är jag lite sugen på! Träffa smått och gott, folk i olika åldrar och genrer, från förr.. när man bodde ute i byhålan så att säga.

Idag jobbade jag alltså sista passet på ett tag.. sisådär 2½ vecka.
Och innan var jag och Martin på lite ärenden här och där.. köpte sololja, fixa väskor, växla pengar osv. Förberedelser, helt enkelt. Sedan var det jobb för mig.. och nu ligger jag här som ett slak.

Väntar in på min kära vän Ulrica's bf som skall ske inatt, enligt mig.
Enligt uträkning, på fredag. Det ska bli så spännande med barn !

Dessutom har en annan kär gammal vän, Sandra, fått hela 2 små flickor - tvillingar - igår natt, och det önskar jag grattis till! Snacka om att vara strong och föda tvillingar första gången.. men what to do, väntar man det så är det bara att bita i läppen, fniss.

Man blir ju så sugen...


Time will tell.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin